• Persekitaran tempat kerja menjadi lebih bersih, kemas dan tersusun rapi
• Persekitaran tempat kerja menjadi lebih selamat
• Pekerja berpeluang menjana idea yang bernas dan kreatif untuk mencapai persekitaran tempat kerja yang bersih dan kondusif
• Proses pencarian menjadi lebih mudah dan pantas dalam melaksanakan kerja
• Kesilapan kerja dapat dielakkan melalui kalis kesilapan (mistake proofing)
• Sebarang masalah dan kecacatan dapat dikesan semasa proses pengeluaran/pemberian perkhidmatan
• Mewujudkan kaedah-kaedah dan piawaian kerja yang jelas
• Mengoptimumkan penggunaan ruang kerja dengan pengurusan persekitaran yang berkualiti
• Kawalan stok/inventori yang lebih berkesan
• Pengurusan kos yang lebih berkesan
• Rungutan pelanggan dapat dikurangkan terhadap penyampaian perkhidmatan
• Memudahkan urusan penyelenggaraan
• Meningkatkan semangat kerja berpasukan
• Meningkatkan imej korporat organisasi
AJK Promosi :)
No comments:
Post a Comment